|
|
|
POLITYKA JAKOŚĆI
|
|
Misją firmy jest realizacja
skutecznych rozwiązań z zakresu wentylacji stanowiskowej za przystępną
cenę i w możliwie pełnym zakresie.
Świadcząc usługi w zakresie projektowania, handlu wyrobami z grupy
filtrowentylacyjnej i klimatyzacyjnej oraz organizacji prac montażowych
na wymagającym i konkurencyjnym rynku, mamy świadomość, iż nasza droga
do sukcesu prowadzi przez dostosowywanie wymagań klientów,
ciągłą poprawę organizacji pracy przy jednoczesnym zapewnieniu pełnej
fachowości i dyspozycyjności pracowników firmy.
|
W związku z tym, aby w pełni
realizować naszą misję, Menegon Sp. z o.o. postawiła przed sobą
strategiczne cele, których realizacja stanowi nasz priorytet:
|
- wprowadzenie do oferty
nowych typów urządzeń filtrowentylacyjnych,
- utrzymanie wysokiej jakości prowadzonych robót
montażowych,
- redukowanie liczby reklamacji oraz czasu reakcji na reklamację,
- rozszerzenie zakresu świadczonych usług o prefabrykację i sprzedaż
detaliczną urządzeń.
|
Cele jakościowe realizować
będziemy poprzez:
- spełnianie oczekiwań i wymagań naszych klientów,
- prowadzenie auditów wewnętrznych i przeglądów
zarządzania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Systemu
Zarządzania Jakością oraz jego doskonalenia,
- szkolenie pracowników w zakresie wdrożonego Systemu
Zarządzania Jakością oraz szkolenia zawodowe zapewniające pracownikom
możliwość rozwoju i satysfakcję ze współuczestnictwa w sukcesie
firmy,
- motywowanie pracowników do identyfikowania się z firmą
oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych,
- promocję poprzez jakość, jako firmy wiarygodnej i skutecznej w
działaniu potrafiącej sprostać najtrudniejszym wyzwaniom w naszej
branży.
|
Zobowiązujemy się do spełniania wymagań
międzynarodowej normy PN-EN ISO 9001 oraz ciągłego doskonalenia
skuteczności funkcjonującego w naszej firmie Systemu Zarządzania
Jakością.
Niniejsza Polityka Jakości została zakomunikowana w organizacji i
podlega systematycznemu przeglądowi pod względem przydatności oraz
aktualności. Za pełne zrozumienie niniejszej Polityki Jakości przez
wszystkich pracowników odpowiada Prezes Zarządu.
|
|